دانلود اپلیکشن سکویا

راه‌های درآمد در متاورس را بشناسید

کسب درآمد متاورس با بازی


همانطور که در مورد بهترین آلتکوین‌ها برای سرمایه‌گذاری تحقیق می‌شود، راه های مختلفی برای شناسایی پروژه‌های متااورس برتر با پتانسیل بالا وجود دارد. اگر می‌خواهید برای کسب درآمد متاورس را بیشتر بشناسید، پیشنهاد می‌کنیم که این مقاله را ادامه سرمایه گذاری در متاورس است را در سکویا بخوانید.

دارایی های جدید مانند Battle Infinity را انتخاب کنید

یکی از پرکاربردترین رویکردهای سرمایه گذاران متاورس، توجه به پروژه های جدید و آتی است. این پروژه‌ها اغلب از مفاهیم به کار گرفته شده توسط پروژه های قبلی استفاده می‌کنند. این رویکرد دقیقا همان چیزی است که Battle Infinity قصد دارد انجام دهد.

پیش فروش Battle Infinity

قبلاً در مقاله سرمایه گذاری در متاورس به Battle Infinity اشاره کردیم، اما این پروژه متاورس جدید برای سرمایه‌گذارانی که به دنبال رشد یک پلتفرم هیجان‌انگیز هستند ایده‌آل به نظر می‌رسد. سیستم پاداش‌های نمادین Battle Infinity برای مخاطبان وسیعی جذاب خواهد بود. در حالی که لیگ ورزش‌های فانتزی آن برای علاقه‌مندان به فوتبال، کریکت، بسکتبال، NHL و موارد دیگر عالی است. با توجه به این ویژگی‌ها، این پروژه به عنوان یکی از هیجان انگیزترین پروژه‌های سال معرفی می‌شود.

شرکت های مرتبط با متاورس را بشناسید

کسانی که به‌جای ارزهای دیجیتال به دنبال سرمایه‌گذاری در سهام هستند، همچنان می‌توانند سرمایه‌گذاری‌های متاورس سودآور را در بازار سهام پیدا کنند. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، بسیاری از شرکت‌های غیرکریپتو اکنون از مفاهیم متاورس در عملیات خود استفاده می‌کنند. روندی که به نظر می‌رسد در سال‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت. با توجه به پتانسیل متاورس برای تعامل با کاربران، انتظار داریم شرکت های بیشتری از این رویکرد برای بهبود تجربه مشتری و درآمدشان استفاده کنند.

به دنبال پتانسیل درآمد غیرفعال باشید

انتخاب پروژه‌های متاورس با پتانسیل درآمد غیرفعال می‌تواند راهی عالی برای تولید بازدهی در عین بهره‌مندی از افزایش قیمت باشد. سرمایه گذاری رمزنگاری روشی محبوب است که شرکت کنندگان در بازار می‌توانند درآمد غیرفعال در بازار ارزهای دیجیتال ایجاد کنند. این رویکرد که اکنون در چندین پروژه متاورس (از جمله Battle Infinity) استفاده می‌شود.

اگرچه کمی «فعال‌تر» است، اما کاربران می‌توانند با انجام بازی‌های بازی برای کسب درآمد (P2E) هم درآمد منظمی کسب کنند. این بازی‌ها پاداش‌های نمادین را برای گیم‌پلی ماهر ارائه می‌کنند، که سپس می‌توان آن‌ها را به ارزهای دیگر تبدیل کرد و برای پرداخت برای کالاها/خدمات استفاده کرد.

از رسانه های اجتماعی استفاده کنید

رسانه‌های اجتماعی و بهترین کانال‌های کریپتو یوتیوب به منبعی عالی برای سرمایه‌گذارانی تبدیل شده‌اند که به دنبال یافتن پروژه‌های جدید متاورس هستند. بسیاری از پروژه‌های برتر در بازار کریپتو اکنون از کانال‌های رسانه‌های اجتماعی برای انجام فعالیت‌های بازاریابی خود استفاده می‌کنند تا مخاطبان زیادی از سرمایه‌گذاران خرد را هدف قرار دهند.

سرمایه گذاری متاورس Reddit

پلتفرم‌هایی مانند توییتر و ردیت نیز برای به روز رسانی در زمان واقعی پروژه های جدید و هیجان انگیز عالی هستند. این پلتفرم‌ها تمایل دارند نظرات متعادلی داشته باشند، به این معنی که سرمایه‌گذاران بالقوه می‌توانند نقاط خوب و بد یک پروژه را مشاهده کنند.

وایت پیپر/نقشه راه را مرور کنید

در نهایت، سرمایه‌گذاران می‌توانند با بررسی وایت پیپر و نقشه راه، پروژه‌های متاورز با پتانسیل بالا را انتخاب کنند. این دو عنصر برای طول عمر پروژه بسیار مهم هستند، زیرا اساساً به سرمایه گذاران اجازه می‌دهند در ماه‌ها و سال‌های آینده چه انتظاری داشته باشند. اگر یک پروژه دارای یک کاغذ سفید متقاعد کننده و یک نقشه راه کامل باشد، سیگنال خوبی از پتانسیل ارزش است.

درآمد متاورس با بازی Battle Infinity

لوگوی IBAT قبل از گرد کردن این راهنما، مهم است که در مورد چگونگی سرمایه‌گذاری واقعی در متاورس بحث کنید. همانطور که قبلاً اشاره شد، Battle Infinity یکی از بهترین توکن‌های زمستانی رمزنگاری است که روشی هیجان‌انگیز برای سرمایه‌گذاری در متاورس به سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد.

با در نظر گرفتن این موضوع، مراحل زیر نحوه سرمایه گذاری در پیش فروش Battle Infinity را در عرض چند دقیقه نشان می‌دهد.

مرحله ۱ – یک کیف پول رمزنگاری را راه اندازی کنید
از آنجایی که توکن اصلی Battle Infinity (IBAT) از استاندارد BEP-20 استفاده می‌کند، باید از یکی از بهترین کیف پول‌های رمزنگاری که با زنجیره هوشمند Binance سازگار است استفاده کنید. ما Trust Wallet یا MetaMask را توصیه می کنیم، زیرا هر دو رایگان هستند و به سرعت راه اندازی می شوند.

مرحله ۲ – کیف پول را به BSC پیوند دهید
بسیاری از کیف پول‌ها به صورت استاندارد به شبکه اتریوم متصل می‌شوند که اکثر پلتفرم‌ها آن را «پیش‌فرض» می‌دانند. برای اتصال به زنجیره هوشمند Binance، باید یک شبکه جدید اضافه کنید و اطلاعات زیر را وارد کنید:

Network Name: Smart Chain

New RPC URL: https://bsc-dataseed.binance.org/

ChainID: ۵۶

Symbol: BNB

Block Explorer URL: https://bscscan.com

مرحله ۳ – خرید بایننس کوین

آرم BNB شما باید بایننس کوین (BNB) را از یک کارگزار یا صرافی معتبر خریداری کنید، زیرا این سکه برای خرید IBAT استفاده می‌شود. پس از خرید BNB، آن را به کیف پول رمزنگاری خود منتقل کنید.

مرحله ۴ – کیف پول را به پیش فروش پیوند دهید
به وب‌سایت Battle Infinity بروید، روی «راه‌اندازی پیش‌فروش» کلیک کنید، سپس روی «اتصال کیف پول» کلیک کنید تا کیف پول ارز دیجیتال خود را به داشبورد پیش‌فروش مرتبط کنید.

مرحله ۵ – Battle Infinity را بخرید
در کادر سفارش، اندازه موقعیت خود را در BNB یا تعداد توکن های IBAT را که می خواهید خریداری کنید وارد کنید و تراکنش را تأیید کنید.

مرحله ۶ – آدرس قرارداد IBAT را وارد کنید
در نهایت، شما باید به صورت دستی آدرس قرارداد IBAT را وارد کنید تا به دارایی های خود دسترسی داشته باشید. این آدرس قرارداد را می‌توانید در گروه تلگرام Battle Infinity پیدا کنید و با انتخاب گزینه «Add Custom Token» به کیف پول رمزنگاری خود اضافه کنید.

چگونه در Metaverse سرمایه گذاری کنیم – نتیجه گیری

تصمیم برای سرمایه گذاری در متاورس می تواند موثر باشد، زیرا انتظار می رود این صنعت تا سال ۲۰۳۰ به ارزشی نزدیک به ۵ تریلیون دلار برسد. همانطور که این راهنما نشان داده است، چندین راه در دسترس برای قرار گرفتن در معرض این رشد وجود دارد که یک گزینه را برای همه تضمین می‌کند. انواع روش‌های سرمایه گذاری صرف نظر از اینکه سرمایه گذاران پروژه کدام را انتخاب می‌کنند، از طریق بهترین برنامه های Metaverse راحت‌تر است.

Battle Infinity یکی از پروژه هایی است که بارها در این راهنما به آن اشاره شده است و دلیل خوبی هم دارد. این پروژه اخیراً وارد صحنه شده و در حال حاضر در مرحله پیش فروش قرار دارد. از این رو سرمایه گذاران می توانند توکن‌ها را با تخفیف خریداری کنند. با توجه به موفقیتی که پیش فروش های قبلی در زمینه متاورس داشته‌اند، این می‌تواند فرصتی عالی برای کسانی باشد که به دنبال بهره مندی از رشد متاورس هستند.

دسته بندی:
برچسب ها:

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *