دانلود اپلیکشن سکویا

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در کوتاه مدت

سرمایه گذاری کوناه مدت ارز دیجیتال

بازه زمانی سرمایه گذاری یکی از معیارهایی است که سرمایه گذاری ها بر اساس آن متمایز می شوند. علاوه بر سرمایه‌گذاری بلندمدت، که در بین سرمایه‌گذاران محافظه‌کار محبوبیت بیشتری دارد، سبک تهاجمی‌تر و زمان‌برتری نیز وجود دارد: سرمایه گذاری کوتاه مدت. در سکویا ، در مورد سرمایه‌گذاری‌های کوتاه‌مدت در بازار ارزهای دیجیتال، ویژگی‌های منحصربه‌فرد انجام این کار و این سؤال که «بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در کوتاه‌مدت چیست؟» صحبت خواهیم کرد.

سرمایه گذاری کوتاه مدت چیست؟

دارایی ها در سرمایه گذاری های کوتاه مدت قرار است پس از مدت زمان نسبتاً کوتاهی فروخته شوند. برای بازار ارزهای دیجیتال جوان و نوسان، این مدت معمولاً بیشتر از ۱ سال و اغلب کمتر از ۶ ماه نخواهد بود.

چگونه در کوتاه مدت در کریپتو سرمایه گذاری کنیم؟

در بازار کریپتوکارنسی، سرمایه گذاری های کوتاه مدت معمولا با هدف کسب سود سریع انجام می شود. امکان کسب سود خوب به سرعت و سپس آزادسازی منابع مالی برای پروژه سرمایه گذاری بعدی، چیزی است که سرمایه گذاری های کوتاه مدت ارز دیجیتال را محبوب می کند.

البته چنین سرمایه گذاری هایی دارای معایبی نیز هستند:

شما نیاز به نظارت مداوم بر بازار دارید که زمان بر است.
اگر همه چیز طبق برنامه پیش نرود و به موقع از شر دارایی خلاص نشوید، یا باید دارایی را با زیان نقد کنید یا برای مدت نامحدودی درگیر آن خواهید بود.
با توجه به موارد فوق، سرمایه گذاری کوتاه مدت بیشتر استرس زا و از نظر احساسی تخلیه می شود.
قوانین اساسی برای سرمایه گذاری کوتاه مدت در ارزهای دیجیتال مانند قوانین سرمایه گذاری بلند مدت است:

به یاد داشته باشید که ارزهای دیجیتال یک سرمایه گذاری با ریسک بالا هستند. بیش از حد توان از دست دادن سرمایه گذاری نکنید.
همیشه تحقیقات خود را انجام دهید و ارزهای دیجیتالی را که قصد سرمایه گذاری در آنها را دارید مطالعه کنید.
احساسات دشمن شما هستند. خونسردی خود را حفظ کنید و تسلیم ترس یا هیجان نشوید.
با این حال، سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت به معاملات نزدیک‌تر است تا سرمایه‌گذاری بلندمدت، که به قوانینی می‌افزاید که باید در نظر گرفته شوند:یک هدف مشخص برای سرمایه گذاری خود تعیین کنید: ارز دیجیتالی را که روی آن سرمایه گذاری کرده اید به چه قیمتی می فروشید؟

ریسک سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

هرگز از مدیریت ریسک غافل نشوید. سرمایه گذاری های خود را متنوع کنید و از دستورات Stop-loss استفاده کنید.
اما چگونه می‌توان تشخیص داد که بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در کوتاه‌مدت کدام ارز دیجیتال است؟ اینجاست که تحلیل تکنیکال می تواند مفید واقع شود. هر چه مدت سرمایه گذاری در رمزارز شما کوتاه تر باشد، تحلیل بنیادی مفیدتر است و تحلیل تکنیکال اهمیت بیشتری پیدا می کند. بنابراین، اگر می‌خواهید در کوتاه‌مدت موفقیت‌آمیز روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید، باید بر آن مسلط شوید. خوشبختانه در حال حاضر راه های زیادی برای یادگیری تحلیل تکنیکال وجود دارد، از کتاب و مقاله گرفته تا درس خصوصی.

بهترین رمزارز برای سرمایه گذاری امروز در کوتاه مدت

کدام ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت بهترین است؟ پاسخ به این سوال همراه با وضعیت بازار کریپتو در حال تغییر است. از اواسط اکتبر ۲۰۲۲، بازار کریپتو برای مدتی طولانی پس از سقوط قابل توجه در حال حرکت بوده است. احتمال خوبی وجود دارد که وضعیت فعلی هنوز پایان یک روند نزولی نیست. سرمایه گذاری های کوتاه مدت در طول یک روند نزولی به طور کلی ایده بدی است، اما نشانه های نزدیک شدن به معکوس شدن روند به شما امکان می دهد برای آنها برنامه ریزی کنید.

سرمایه گذاری بیت کوین

بیت کوین که کل بازار ارزهای دیجیتال را هدایت می کند، در حال حاضر به سمتی حرکت می کند. احتمال خروج از محدوده قیمت فعلی هر روز در حال افزایش است. محتمل ترین سناریو در حال حاضر این است که قیمت به سطوح ۱۷۰۰۰ دلار و حتی ۱۴۰۰۰ دلار سقوط کند و پس از آن روند به سمت صعودی تغییر کند. سناریویی که احتمال کمتری دارد این است که قیمت بین ۲۴۲۰۰ تا ۲۴۷۰۰ دلار افزایش یابد و پس از آن قیمت به محدوده فعلی بازگردد و برای مدتی به حرکت جانبی ادامه دهد. در مورد سناریوی اول، بیت کوین یک سرمایه گذاری کوتاه مدت خوب خواهد بود.

سرمایه گذاری اتریوم

اتریوم به طور کلی از بیت کوین پیروی می کند. فضایی برای سقوط بیشتر دارد و سطح ۱۰۰۰ دلار آنقدرها هم دست نیافتنی نیست. در هر صورت، قیمت اتریوم در حال حاضر جذاب است و با کاهش احتمالی تا ۱۰۰۰ دلار، جذابیت بیشتری برای سرمایه گذاری کوتاه مدت خواهد داشت. اگر سطح حمایت ۱۰۰۰ دلار شکسته شود، سطح حمایت قوی بعدی ۹۰۰ دلار است.

سرمایه گذاری بایننس کوین

BNB یک دارایی ویژه است و نکته خاص در مورد آن این است که توسط معامله گران در Binance، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، برای پرداخت هزینه مورد نیاز است و BNB اکنون بسیار نزدیک به منطقه خرید است. اگر به دنبال سرمایه گذاری کوتاه مدت هستید، منطقی است که مراقب این دارایی امیدوارکننده باشید.

سرمایه گذاری اوشن (اقیانوس)

قیمت توکن Ocean Protocol مدتی است که در حال حرکت نزولی بوده است. اگر روندی در بازار کریپتو تغییر کند، به احتمال زیاد این گوه به سمت بالا شکسته خواهد شد. اما توجه داشته باشید که از آنجایی که این توکن اخیراً پایین ترین سطح خود را ایجاد کرده است، باید به عنوان یک سرمایه گذاری پرخطر تلقی شود.

سرمایه گذاری کاردانو

قیمت کاردانو به تازگی از سطح مقاومت قوی برگشته است. اگر روند بازار تغییر کند، شانس خوبی برای بازگشت به ۰.۷۵ دلار یا بالاتر است.

سرمایه گذاری پولکادوت

این یکی دیگر از دارایی های با پتانسیل بسیار زیاد است. اگر روند تغییر کند، هدف فروش واقعی ۱۴.۰۰ دلار است. با این حال، قیمت اخیراً سطح حمایت قوی را شکسته است، که ارزش در نظر گرفتن را دارد. اگر روند نزولی ادامه یابد، قیمت به احتمال زیاد تا سطح حمایت ۴.۶۰ دلار سقوط خواهد کرد.

دسته بندی:
برچسب ها:

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *