دانلود اپلیکشن سکویا

آموزش سرمایه گذاری روی هوش مصنوعی

سرمایه گذاری هوش مصنوعی

هوش مصنوعی روش انجام همه کارها را در هر صنعتی تغییر می‌دهد، از امکان خودروهای خودران گرفته تا الگوریتم‌های رسانه‌های اجتماعی که محتوای سفارشی‌شده را به شما نشان می‌دهند. ممکن است در مورد برخی از پیشرفت های هوش مصنوعی در تولید متن یا تصویر شنیده باشید؛ یا در مورد استفاده از هوش مصنوعی در مراقبت های بهداشتی شنیده باشید. زیرا مجمع جهانی اقتصاد به تازگی اعلام کرد که چگونه هوش مصنوعی می‌تواند سل را تشخیص دهد.

امید این است که ماشین‌ها در نهایت هوش انسانی را بدون نیاز به دخالت انسان تکرار کنند. این فضا به سرعت در حال رشد است و به نظر می‌رسد که هر صنعتی تحت تأثیر آن قرار گیرد. بسیاری از شرکت‌های بزرگ روی هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری زیادی کرده‌اند و به نظر می‌رسد اگر آن را جدی نگیرید، ممکن است عقب بمانید. پس با این مقاله در سکویا مگ نیوز همراه باشید تا از زیر و بم سرمایه گذاری هوش مصنوعی بگوییم.

با هوش مصنوعی چه اتفاقی می افتد؟

اشکال اساسی هوش مصنوعی در حال حاضر در بسیاری از صنایع استفاده می‌شود. دانشگاه‌ها از هوش مصنوعی برای پذیرش و تصمیم گیری‌های کمک مالی استفاده می‌کنند. پلتفرم‌های تجاری از هوش مصنوعی برای کمک به ارائه توصیه‌های محصول استفاده می‌کنند. همچنین بسیاری از کسب و کارها از هوش مصنوعی برای کشف تقلب و نظارت بر بودجه استفاده می کنند.

هوش مصنوعی اکنون به رایانه‌ها اجازه می‌دهد تا تصمیماتی بگیرند که از نظر تاریخی به انسان نیاز داشته است. مسائل در یک شرکت بدون تعامل انسان ها حل می شود. هوش مصنوعی برای حل مشکلات پیچیده، خودکارسازی وظایف جدید و عملکردهای تجاری، به حداقل رساندن خطاها، پیشروی تحقیقات و تجزیه و تحلیل داده ها، و حتی بهبود خدمات مشتری استفاده می‌شود.

دامنه هوش مصنوعی چقدر است؟

هوش مصنوعی همه چیز را از الگوریتم های موتورهای جستجو گرفته تا روباتیک و خودروهای خودران را پوشش می‌دهد. پتانسیل بسیار زیادی برای هوش مصنوعی برای بهبود صنعت مراقبت های بهداشتی وجود دارد. هوش مصنوعی می‌تواند به برنامه ریزی کارکنان، تشخیص خطرات بیمار و حتی کشف شرایط بیمار کمک کند. حتی امکان استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد یک سرویس ربات تاکسی وجود دارد که در حال حاضر در تسلا در حال انجام است.

بر اساس تحقیقات بازار Zion، صنعت جهانی هوش مصنوعی باید تا سال ۲۰۲۸ به ۴۲۲.۳۷ میلیارد دلار برسد. این رقم از ۵۹.۶۷ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۱ بیشتر خواهد بود.

بهترین سهام هوش مصنوعی در حال حاضر

در اینجا برخی از سهام هوش مصنوعی وجود دارد که ارزش بررسی بلندمدت را دارند زیرا بازار سهام همچنان در حال سقوط است.

متا Meta Platforms Inc. (META)

به احتمال زیاد دیده‌اید که متا چگونه از هوش مصنوعی در فیدهای خبری و الگوریتم های خود برای تبلیغات در فیس بوک استفاده می‌کند. این فقط سطح را در مورد آنچه متا در ارتباط با هوش مصنوعی کار می‌کند خراش می‌دهد. این شرکت مالک آزمایشگاه هوش مصنوعی متا است که اخیراً اعلام کرد در تلاش است از هوش مصنوعی برای رمزگشایی گفتار از فعالیت مغز افرادی که آسیب‌های مغزی آسیب دیده‌اند استفاده کند. این تحقیق هنوز مورد بررسی قرار نگرفته است و هنوز در مراحل اولیه است، اما جاه طلبی متا برای آینده فناوری هوش مصنوعی را نشان می دهد. در حالی که اغلب احساس می شود متا می تواند ذهن شما را بخواند، اگر آنها به معنای واقعی کلمه امواج مغزی شما را بخوانند واقعا چیز دیگری خواهد بود.

C3.ai (AI)

C3.ai درگیر هوش مصنوعی سازمانی است که برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی برای شما و سفارشی‌سازی‌شده را به مشتریانی ارائه می‌دهد که به دنبال دیجیتالی شدن و راه‌اندازی شرکت‌های خود در فضای ابری هستند. این الگوریتم‌های هوش مصنوعی می‌توانند به عملیات، کاهش هزینه‌ها، شناسایی تقلب و حتی ایمنی کارکنان کمک کنند.

این شرکت هنوز سودی را گزارش نکرده است زیرا سرمایه گذاری های توسعه هنوز در حال انجام است.

نیروی فروش (CRM)

Salesforce یک پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر ابر است که از برنامه‌های متصل برای گرد هم آوردن شرکت‌ها و مشتریان استفاده می‌کند. این شرکت همچنین اطلاعات مبتنی بر هوش مصنوعی را برای تیم های فروش، بازاریابی و خدمات در تمام صنایع ارائه می‌دهد. این نرم افزار مبتنی بر ابر به شرکت ها کمک می‌کند تا تجزیه و تحلیل مشتریان را همراه با فروش و هزینه ها پیگیری کنند. Salesforce Einstein فناوری رسمی هوش مصنوعی است که در پلتفرم موفقیت مشتری استفاده می‌شود.

سهام برای سرمایه گذاری هوش مصنوعی :

محصولات Adobe (ADBE) Creative Cloud اکنون همگی از پلتفرم هوش مصنوعی Adobe، Sensei استفاده می‌کنند.
شرکت International Business Machines Corp (IBM) به تازگی اعلام کرده است که تحقیقاتی در مورد چگونگی آموزش یک ربات خدمات مشتری به گونه ای انجام می شود که صدای انسان بیشتری داشته باشد.
Workday, Inc. (WDAY) یک ارائه دهنده برنامه کاربردی مبتنی بر ابر است که بر منابع انسانی متمرکز است.
وقتی نوبت به سرمایه‌گذاری در هوش مصنوعی می‌رسد، ما فقط سطح اینجا را خراشیدیم. بسیاری از شرکت ها در زمینه هوش مصنوعی تخصص دارند و بسیاری از سازمان ها در حال پیاده سازی فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی هستند. بحث‌های زیادی در محافل فنی در مورد اینکه چه چیزی واقعاً به عنوان هوش مصنوعی شناخته می‌شود وجود دارد، اما هوش مصنوعی واقعی حول شبکه‌های عصبی ساخته می‌شود. در آینده می توانید در مورد این موضوع از ما انتظار بیشتری داشته باشید.

نحوه استفاده Q.ai از هوش مصنوعی

اگر به دنبال دیدن قدرت هوش مصنوعی در عمل هستید، باید درباره Q.ai بیشتر بدانید. این شرکت با استفاده از هوش مصنوعی برای ارائه استراتژی‌های سرمایه گذاری ساخته شده است. Q.ai از هوش مصنوعی به سه روش کلیدی برای کمک به سرمایه گذاران استفاده می کند:

ایجاد کیت‌های سرمایه‌گذاری، یعنی انتخاب سهام، ETF، و غیره. قدرت هوش مصنوعی هر هفته هر سرمایه‌گذاری را ارزیابی می‌کند و آن‌ها را در بسته‌هایی قرار می‌دهد که کاربران می‌توانند برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های کلیدی بازار مانند فلزات گرانبها، رالی فناوری، ارزش استفاده کنند. خرک و فشار کوتاه.
وزن دهی دارایی ها در هر مجموعه سرمایه گذاری به منظور مدیریت ریسک نزولی در هر بخش.
محافظت از پورتفولیو یک ویژگی است که از پیش بینی های هوش مصنوعی برای پیش بینی خطرات احتمالی برای تنظیم تخصیص پورتفولیو استفاده می کند.
اگر می‌خواهید در فضای هوش مصنوعی درآمد کسب کنید، می‌توانید در یکی از کیت‌های ما سرمایه‌گذاری کنید. کیت های سرمایه گذاری مبتنی بر هوش مصنوعی، حدس و گمان را از سرمایه گذاری خارج می کند. هوش مصنوعی ما بازارها را برای بهترین سرمایه‌گذاری‌ها برای هر نوع تحمل ریسک و موقعیت‌های مالی جستجو می‌کند. هر دارایی براساس شایستگی فنی، پتانسیل رشد، نوسانات حرکت و داده های احساسات بازار از منابع خبری، داده‌های جستجو، منابع اختصاصی و موارد دیگر ارزیابی می‌شود. .

دسته بندی:
برچسب ها:

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *