دانلود اپلیکشن سکویا

۷ بهترین ارز دیجیتال پربازده

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری

سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال به احتمال زیاد می‌تواند مسیری سریع برای دست یافتن به ثروت باشد. البته این امکان هم وجود دارد که با سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری شده، تمام پول خود را هم از دست بدهید. در واقع سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال تا حد خوبی همراه با ریسک و خطر کردن است. اما اگر می‌خواهید سبد سرمایه گذاری متنوعی از ارزهای دیجیتال داشته باشید باید با بهترین آنها آشنا شوید. کریپتوهایی که در این مقاله در سکویا مگ نیوز می‌پردازیم، تا حد خوبی آزمون خود را پس داده‌اند برای سرمایه گذاری امن روی ارزهای دیجیتال توصیه می‌شوند.

سرمایه گذاری روی بیت کوین (BTC)

یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاران محافظه کارتر، بیت کوین است و به خوبی می‌دانیم که جزو اولین ارز دیجیتالی است که بیشترین ارزش بازار( نزدیک به ۴۰۰ میلیارد دلار) را دارد. باتوجه به اینکه در ماه‌های گذشته بیت کوین نوسانات بسیاری را پشت سرگذرانده و حالا از مرز ۲۰هزار دلار گذشته و ریسک آن کاهش پیدا کرده است. بسیاری از کارشناسان بیت کوین را برای سرمایه گذاری بلندمدت توصیه می‌کنند و به همین دلیل بسیاری از شرکت‌های بزرگ مانند تسلا روی آن حساب باز می‌کنند.

سرمایه گذاری اتر (ETH)

اگر در حوزه سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال تازه کار هستید و می‌خواهید امن‌ترین انتخاب را داشته باشید، اتر گزینه مناسبی به شمار می‌آید. اتر باتوجه به اینکه ۲۰۰ میلیارد دلار از ارزش بازار را در دست دارد، در رتبه دوم قرار گرفته است. اتریوم به عنوان ارز زیربنایی شبکه اتریوم، تا حد زیادی بین کاربران وسازندگان‌اش محبوبیت بالایی دارد و می‌توان چشم‌انداز خوبی برای آن درنظر گرفت. «ادغام» اخیر اتریوم شبکه را از پروتکل اثبات کار به پروتکل اثبات سهام که بسیار کارآمدتر است انتقال داد. همین موضوع باعث شد که حایگاه خوبی در بین سرمایه‌گذارانی که نگران تأثیرات زیست‌محیطی کریپتو هستند، پیدا کند. در نتیجه ETH در ماه اکتبر ۱۹.۴ درصد افزایش یافت.

سرمایه گذاری در سولانا (SOL)

اگرچه سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال سولانا به اندازه اتریوم مورد استفاده قرار نگرفت، اما در سال ۲۰۲۱ وارد صحنه شد و سال را با تنها ۰.۰۱ درصد از ارزش بازار جهانی آغاز کرد و با ۲.۴۱ درصد از بازار به پایان رسید. البته کاهش شدید قیمت توکن بومی SOL در سال ۲۰۲۲ همراه با ارزش بقیه ارزهای دیجیتال بود. بسیاری از کارشناسان صنعت کریپتو معتقد هستند که سولانا پتانسیل خوبی برای سرمایه گذاری بلندت روی ارزهای دیجیتال دارد.

سرمایه گذاری روی آولانچ (AVAX)

Avalanche یکی دیگر از پلتفرم های DeFi است. ممکن است شاید برایتان عجیب باشد که که بخواهید یکی از زیرمجموعه‌های DeFi را در لیستی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری امن خود قرار دهید. طبق تحقیقات گراند ویو، انتظار می‌رود که بازار دی‌فای با نرخ رشد سالانه ۴۲.۵ درصدی بین سال‌های ۲۰۲۲ تا ۲۰۳۰ رشد کند و از ۱۳.۶ میلیارد دلار به ۲۳۱.۲ میلیارد دلار افزایش ‍‍پیدا کند. AVAX ارز اصلی بلاک چین آوالانچ است که ادعا می‌کند سریع ترین پلتفرم قراردادهای هوشمند در جهان محسوب می‌شود. Avalanche از این جهت منحصر به فرد است که امکان استقرار بسیاری از بلاکچین‌های مجزا بر روی پلتفرم آن ممکن است.

سکه های ارز دیجیتال

خرید سکه بایننس (BNB)

بدون درنظر گرفتن استیبل کوین‌ها که محبوب‌ترین آنها پشتوانه دلار آمریکا را دارند، بایننس کوین سومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است. این ارز دیجیتال حدود ۵۷ میلیارد دلار ارزش دارد. بایننس خود بزرگترین صرافی رمزارز جهان است و BNB به عنوان ارز اصلی در بلاکچین این صرافی به شمار می‌آید. برخلاف بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال پیشرو، BNB هم محدودیت زیادی برای عرضه خود دارد و هم با «سوزاندن» بخشی از کارمزد تراکنش‌های خود در طول زمان، کاهش عرضه و کاهش کمبود، درصدد کاهش عرضه خود در طول زمان را دارد. قیمت BNB در ماه اکتبر ۱۶.۵ درصد افزایش یافت، اما همچنان به پایین‌ترین حد خود در ۵۲ هفته گذشته بوده و با قیمت بین ۱۸۴.۸۵ تا ۶۶۹.۳۵ دلار معامله می‌شود

ارز دیجیتال پلوگان (MATIC)

اگر می‌خواهید روی ارزهای دیجیتال نوپا سرمایه گذاری کنید، Polygon دارای ارزش بازاری حدود ۱۰ میلیارد دلار است. با این حال، در میان دارایی‌های دیجیتال، پلوگان یکی از ۱۰ ارز دیجیتال برتر ه استثنای استیبل کوین‌ها به شمار می‌آید، هدف خود این پروژه این است که با افزایش مقیاس پذیری اتریوم در جهت پذیرش انبوه ارزهای دیجیتال کار کند، در نهایت امکان تعداد بالقوه نامحدودی از dApps و افزایش چشمگیر کاربرد عمومی فناوری بلاک چین را فراهم می‌کند. MATIC تقریباً از پایین ترین سطح ژوئن خود سه برابر شده و ۱۶.۲ درصد در بازار گاوی اکتبر جهش کرده است.

ارز دیجیتال کاسموس (ATOM)

آخرین و کم ارزش‌ترین بازار، کاسموس است که ارزش بازار آن تقریباً ۴ میلیارد دلار است. ATOM یک توکن دولتی و بومی است که به بلاک چین Cosmos Hub تعلق دارد. هدف Cosmos این است که بلاک‌چین‌ها را برای توسعه‌دهندگان بهتر و ارتباطات روان‌تری بین شبکه‌های مختلف بلاکچین را فراهم کند. از این نظر، با هدف بهبود اکوسیستم، Cosmos هدفی مشابه با Polygon دارد. اگرچه تلاش‌های Cosmos ممکن است به گونه‌ای باشد که کاربر مستقیما نتیجه آن را مشاهده نکند. ATOM در ماه اکتبر ۹.۴ درصد جهش کرد و در حال حاضر حدود ۱۵ دلار معامله می‌شود.

قبل از سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال

بهتر است قبل از خرید، درک درستی از ارز دیجیتال داشته باشید، رمزارزها یک پدیده نسبتاً جدید هستند، بنابراین هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد. پس قبل از سرمایه گذاری می‌توانید در مورد کیف پول‌های ارزهای دیجیتال بیشتر بدانید. البته برای داشتن سرمایه گذاری امن روی ارزهای دیجیتال از سرویس سرمایه گذاری ایزی پی استفاده کنید. سکویا بدون نیاز به احراز هویت برای خرید ارز دیجیتال خدمت رسانی می‌کند.

دسته بندی:
برچسب ها:

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *